Zegary reklamowe – sprawdzony pomysł na gadżet, który zwróci uwagę
Zegar to uniwersalny gadżet reklamowy, który od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem firm, marek mniejszych i większych, a także podmiotów działalności publicznej. Zegar ścienny czy ten na rękę mogą stanowić formę ciekawego upominku dla pracowników, klientów, partnerów.
Zegary reklamowe — czy to jeszcze działa?
Reklamowe zegary ścienne nadal cieszą się bardzo dużą popularnością. Przede wszystkim takie zegary biurkowe czy naścienne świetnie sprawdzają się w samej firmie. Logo firmy umieszczone na zegarze wzmacnia tym samym identyfikację wizualną w przestrzeni biurowej, na magazynie, w oddziałach firmy, sklepach firmowych itd. Przede wszystkim jednak jest to gadżet reklamowy, który chętnie przekazujemy naszym pracownikom, klientom, partnerom, osobom odwiedzającym nas na targach i przy wielu innych okazjach.
Niektóre gadżety reklamowe rzeczywiście z biegiem lat straciły swoją moc i wypadły z katalogu najczęściej wybieranych przez firmy rozwiązań. Nowoczesne zegary ścienne nadal jednak cieszą się popularnością. Wydaje się, że przede wszystkim dlatego, że są to upominki praktyczne, możliwe do wykorzystania, sprawdzające nie w przeróżnych przestrzeniach. Można je powiesić w biurze, domu, w magazynie, sklepie oraz w wielu innych miejscach. Osoba otrzymująca taki upominek nie ma więc poczucia, że dostaje coś, z czym nie wie, co ma zrobić. Zegar zaś okazuje się przydatny w bardzo wielu miejscach.
Zegary ścienne, zegarki na rękę — co zamówić?
Zegary reklamowe mogą być bardzo skutecznym narzędziem reklamowym bez względu na branżę, jaką reprezentujesz. Ważne, aby odpowiednio dobrać rozwiązania wizualne do grupy, której chcesz podarować taki prezent. Projekt zegarka ściennego powinien być również spójny ze stylistyką wykorzystywaną przez twoją arkę. Obecnie producenci tego typu gadżetów reklamowych oferują na tyle zróżnicowane rozwiązania, że takie dopasowanie nie powinno stanowić większego problemu. Zwróć uwagę na:
- rodzaj tarczy,
- obudowę zegarka,
- możliwość dopasowania jego kształtu, koloru, ogólnej estetyki do twojej identyfikacji wizualnej.
Umieszczenie logo to tylko początek personalizacji, jakiej możesz dokonać, dokonując zamówienia zegarów reklamowych. Wybór między tymi ściennymi a naręcznymi podyktowany może być bardzo różnymi względami. Istotne tutaj będzie przede wszystkim, jaki efekt chcesz osiągnąć, komu i w jakich okolicznościach podarować taki gadżet. Zegarek naręczny z odpowiednio dobranym paskiem, ciekawą tarczą z pewnością jest bardzo wartościowym upominkiem. Najczęściej jednak tego typu gadżety przygotowuje się pod konkretną, precyzyjne ustaloną grupę odbiorców, w związku z jakąś szczególną okazją. Zegary ścienne są nieco bardziej uniwersalnym rozwiązaniem, które możesz przygotować z myślą o zdecydowanie szerszym wykorzystaniu — w samym biurze, na targach, podczas wizyt u kontrahentów i wielu innych okazjach.
Jak projektować zegary reklamowe ścienne i nie tylko?
Producenci zegarów reklamowych oferują bardzo dużo ciekawych możliwości personalizacji. Do wyboru masz szereg rozwiązań w zakresie samej konstrukcji zegara, jego obudowy, zaprojektowania tarczy. Jeśli nie do końca masz pomysł na to, jak może wyglądać taki spersonalizowany pod twoją markę zegar, skorzystaj z możliwości konsultacji ze specjalistami, grafikami, który podpowiedzą, co może się sprawdzić w twoim przypadku. Sama oferta nadruków w zegarach reklamowych daje szereg różnorodnych możliwości, spośród których warto wybrać rozwiązanie dedykowane do twoich potrzeb. Przemyślany projekt wzmacnia siłę twojego brandu.